Sophie

Kör bara !

Tisdag

Kategori: Vardag

Äntlingen syns de att jag gjort om bloggen..
Headern är tillfällig. Idag är det dags för skola. Har prov i engelska B och det är nästintill bara grammatik. Kanske inte det roligaste men lika bra att få det gjort. Börjar tre idag också vilket är sjukt skönt för jag har haft en rejäl sovmorgon. Nu blir det duschen och sen ska jag ta något att äta. Efter det blir det prov i skolan och sen ska jag hem o plugga eftersom jag har ett till prov imorn i geografi (eller, de är åtminstånde vad jag tror men jag är fan hellre förberedd).

Kommer uppdatera oftare också eftersom jag har ny dator. Innan kunde jag ju inte det eftersom den jag använde innan vad helt knas och inte ville sammarbeta med mig. Aja, nu blir det i alla fall duschen. Hej
Kommentera inlägget här: