Sophie

Kör bara !

Natt

Kategori: Vardag

Första blogginlägget som 20åring. WOOP WOOP! Har dock inte varit på bolaget ännu, vilket är hela grejen med att fylla 20. Men fyllde år på en söndag så då var det ändå stängt. Kan berätta om dom senaste dagarna.

Lördag - Vaknade vid typ 12 av att Ose sa att jag sov för länge, så jag gick upp och sen vet jag inte riktigt vad jag gjorde i 4 timmar innan jag begav mig mot Ose där det skulle firas. Kom till Ose och sen så bjöds det på middag, riktigt gott var det och jag var så mätt så jag höll på att avlida haha. I alla fall så kom det folk, vi var inte så många utan bara dom närmaste, ville inte direkt ställa till med brakfest. Fick jättefina shotglas av Jabba och Nina och dom invigdes efter tolv med tequila. Hade sjukt trevligt och vad hemma sju på morgonen.

Söndag - Gjorde verkligen ingenting, var bakis som en jude i auschwitz och låg mesta delen och pratade i telefon under dagen. Åt middag med mamma och myste för mig själv i mitt rum under kvällen med ostbågar och dipp.

Måndag - Vaknade av någon konstig anledning av mig själv vid halv sju men somnade om tills jag blev väckt av att rörmokarna *stavning* kom och skulle fixa i badrummet. Gjorde mat till mig själv och tog en powernap innan jag gjorde mig i ordning och åkte och mötte mamma i jakan. Vi tog en mjukglass och pratade. Sen gick vi till Alexs skola där dom hade skolgårdsfest och gjorde en massa. Jag gick en tipsrunda med Alex och fick alla rätt och fick då priset ett "Hitta Nemo-pussel" Åkte hem och käkade mat och byggde ihop pusslet lite fint med Alex. Nu sitter jag och ska strax sova. Trött som ett mongo. Imorn står det på schemat att umgås med bror och far. Pyss!

PS: enda anledning till att jag uppdaterar är för din skulle Ose! MY HAND IS A DOPHIN!!!!!

Kommentera inlägget här: