Sophie

Kör bara !

Annan dag jul!

Kategori: Vardag

Nu har det gått två dagar sen det var julafton och det känns knappt som om det varit jul.
Julaftonen gick jättesnabbt. Det var jättemysigt men det känns som om den flög förbi. Juldagen är det samma sak där också. Har dock haft jättemysigt dom här senaste dagarna. Tycker bara att dom gått lite för snabbt.

Idag har jag i alla fall gjort den enda shoppingen jag kommer göra i mellandagarna. Jag hatar att shoppa så köpte allt på en gång. Saker som jag hade ont av eller som behövdes till nyår. Var typ det. Orkar inte med en massa folk som ska puttas o det är trångt o sjukt långa köer. Inte kul.

Nu ska jag lägga mig i sängen o läsa lite och sen ska jag sova. Kommer bli ensamt att sova själv inatt utan mitt hjärta. Kommer ändå träffa honom imorn så det är ingen fara. PYSS!


Julafton för två år sen. Det har hänt en massa sedan dess..
Kommentera inlägget här: