Sophie

Kör bara !

Tisdag

Kategori: Vardag

Jävlar va länge sen det var man skrev något.
Nej skärpning. Jag vet ju själv att det är skitkul att läsa saker jag gör och kommer att göra nu om ett år så varför inte bara skriva ner det så jag kan minnas det. Den senaste tiden har jag faktiskt inte gjort så mycket. Klämt in lite utgångar på helgerna med min bästa Hanna och sen har jag mest varit hemma och läst. Känner mig som en gammal tant eftersom det enda jag gör känns det som är att ligga i min säng och läser böcker..

Den här veckan har jag shoppat julklappar och jag är som tur var helt klar. Varje julklapp är inslagen och det är ju illa att man inte kan lägga dom under granen med tanke på att en av katterna här hemma äter upp dekorationssnöret. Och sen spyr han upp dom, måste va jobbigt o vara katt...

Nej, nu ska jag in i duschen och sen ska jag krypa ner i sängen och läsa tills jag somnar!
Hej


Min kära Hanna i fredags, hon var ledsen eftersom hon var så hungrig. Men de blir ingen mat för Hanna!
Kommentera inlägget här: